nSight-tiimi

Timanttinen tiimimme koostuu hyvin erilaisista taustoista tulevista asiantuntijoista. Monipuolinen kokemuksen ansiosta meillä on osaamista, intoa ja kykyä haastaa perinteisiä toimintamalleja. Lue lisää tutustuaksesi meihin paremmin ja ota yhteyttä! Meistä olisi mukavaa kuulla sinusta ja vaihtaa kanssasi ajatuksia!

Onko sinulla mielessäsi jokin aihe, josta haluaisit keskustella? Lähetä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä!

Noudatamme GDPR-säännöksiä. Voit lukea lisää tietosuojakäytännöstämme täältä.

Voit myös varata suoraan 15 minuutin tapaamisen Annan kanssa!

Varaa tapaaminen

Anna Sirkiä

[javascript protected email address]
+358 40 700 7230

Aloitin työurani asiakkaan puolella pöytää, kuluttajabrändien parissa. Tässä välissä viihdyin yli vuosikymmenen liikkeenjohdon konsultoinnissa, keskittyen erityisesti kaupallisen toiminnan kehittämiseen, strategioihin, brändeihin ja asiakaskokemukseen. Kehittäminen onkin minulle se juttu, josta eniten innostun – miten tehdä asioita paremmin, niin että lopputulema on hyödyllisempi, arvokkaampi tai kokemuksena parempi. Siinä työssä ihmislähtöisyys on valttia, sillä vain ihmisiä ja heidän tarpeitaan ymmärtämällä voi luoda kestävää kasvua.

Olen todella innoissani nSightista ja uuden liiketoiminnan rakentamisesta – haastajamentaliteetilla, mutta työhyvinvoinnista tinkimättä! Tämä yhdistettynä huikean osaavaan ja kivaan tiimiin = työn iloa!

Aloitin työurani asiakkaan puolella pöytää, kuluttajabrändien parissa. Tässä välissä viihdyin yli vuosikymmenen liikkeenjohdon konsultoinnissa, keskittyen erityisesti kaupallisen toiminnan kehittämiseen, strategioihin, brändeihin ja asiakaskokemukseen. Kehittäminen onkin minulle se juttu, josta eniten innostun – miten tehdä asioita paremmin, niin että lopputulema on hyödyllisempi, arvokkaampi tai kokemuksena parempi. Siinä työssä ihmislähtöisyys on valttia, sillä vain ihmisiä ja heidän tarpeitaan ymmärtämällä voi luoda kestävää kasvua.

Olen todella innoissani nSightista ja uuden liiketoiminnan rakentamisesta – haastajamentaliteetilla, mutta työhyvinvoinnista tinkimättä! Tämä yhdistettynä huikean osaavaan ja kivaan tiimiin = työn iloa!

Susanne Vuori

[javascript protected email address]
+358 45 657 8603

Minulla on yli 16 vuoden kokemus tutkimuksesta ja kuluttajaymmärryksestä. Intohimoni on tuottaa toteuttamiskelpoisia ratkaisuehdotuksia, jotka perustuvat kuluttajien syvään ymmärtämiseen ja varmistaa, että ehdotukset toteutetaan koko organisaatiossa.

Keskeisiä osaamisalueitani ovat segmentointi, markkinoinnin tehokkuuden mittaaminen, bränditutkimus, hinnoittelututkimus ja driver-analyysi. Erikoisalaani ovat myös edistyneet tilastomenetelmät, kuten rakenneyhtälömallinnus, PLS-menetelmä, conjoint-analyysi ja klusterianalyysi.

Minulla on yli 16 vuoden kokemus tutkimuksesta ja kuluttajaymmärryksestä. Intohimoni on tuottaa toteuttamiskelpoisia ratkaisuehdotuksia, jotka perustuvat kuluttajien syvään ymmärtämiseen ja varmistaa, että ehdotukset toteutetaan koko organisaatiossa.

Keskeisiä osaamisalueitani ovat segmentointi, markkinoinnin tehokkuuden mittaaminen, bränditutkimus, hinnoittelututkimus ja driver-analyysi. Erikoisalaani ovat myös edistyneet tilastomenetelmät, kuten rakenneyhtälömallinnus, PLS-menetelmä, conjoint-analyysi ja klusterianalyysi.

Janne Korpi

[javascript protected email address]
+358 50 337 6433

Olen työskennellyt datan ja analytiikan parissa kohta työurani, ja matkalla on tullut kokemuksia siitä mikä toimii ja mikä ei. Viime vuosina tekoäly on ollut erityinen kiinnostuksen kohteeni, etenkin sen avulla saatava syvällisempi ymmärrys ihmisten tuntemuksista ja asenteista sekä niiden vaikutuksista. Kun anonyymejä tuloksia yhdistetään muuhun tutkimusdataan ja KPI-tuloksiin, voidaan saavuttaa täysin uudenlaista ymmärrystä. Uskon, että kaikki todellinen on mitattavissa, enkä ole tähän mennessä ollut väärässä.

Olen työskennellyt datan ja analytiikan parissa kohta työurani, ja matkalla on tullut kokemuksia siitä mikä toimii ja mikä ei. Viime vuosina tekoäly on ollut erityinen kiinnostuksen kohteeni, etenkin sen avulla saatava syvällisempi ymmärrys ihmisten tuntemuksista ja asenteista sekä niiden vaikutuksista. Kun anonyymejä tuloksia yhdistetään muuhun tutkimusdataan ja KPI-tuloksiin, voidaan saavuttaa täysin uudenlaista ymmärrystä. Uskon, että kaikki todellinen on mitattavissa, enkä ole tähän mennessä ollut väärässä.

Heidi Vidgren

[javascript protected email address]
+358 50 537 8702

Syväosaamistani on laadullinen tutkimus ja sen eri menetelmät, fokusryhmät, syvähaastattelut, etnografia ja verkkoyhteisöt. Laadullisessa tutkimuksessa minua on aina kiehtonut se miten syvällisesti ymmärtää ihmisten ajatuksia, tunteita ja kokemuksia. Laadulliset menetelmät tuottavat hyvin rikkaan ja eläväisen aineiston ja toimivat siksi erinomaisesti kaiken uuden kehittämisessä.

Tutkimuksen syväosaaminen on minusta parhaimmillaan kun se yhdistyy saumattomasti strategiatyöhön, brändien ja asiakaskokemuksen kehittämiseen.

Syväosaamistani on laadullinen tutkimus ja sen eri menetelmät, fokusryhmät, syvähaastattelut, etnografia ja verkkoyhteisöt. Laadullisessa tutkimuksessa minua on aina kiehtonut se miten syvällisesti ymmärtää ihmisten ajatuksia, tunteita ja kokemuksia. Laadulliset menetelmät tuottavat hyvin rikkaan ja eläväisen aineiston ja toimivat siksi erinomaisesti kaiken uuden kehittämisessä.

Tutkimuksen syväosaaminen on minusta parhaimmillaan kun se yhdistyy saumattomasti strategiatyöhön, brändien ja asiakaskokemuksen kehittämiseen.

Kaisa Sipilä

[javascript protected email address]
+358 40 064 6765

Sosiaalipsykologina olen kiinnostunut ihmisistä ja heidän käyttäytymisestään. Jotta todella ymmärtäisimme ihmisiä kuluttajina tai asiakkaina, on tarpeen ymmärtää heidän tunteitaan, arvojaan, tarpeitaan ja motiivejaan. Lähellä ammatillista sydäntäni on auttaa asiakkaitamme ymmärtämään ihmisiä ja heidän käytöstään näiden tekijöiden kautta.
Laaja kokemukseni sekä kvantitatiivisesta että kvalitatiivisesta tutkimuksesta tarjoaa asiakkaillemme mahdollisuuden lähestyä omassa liiketoiminnassaan kohtaamiaan haasteita ja syventää ymmärrystään erilaisten tutkimusmenetelmien näkökulmasta, mutta ennen kaikkea ihmisymmärryksen näkökulmasta. Tavoitteeni on tehdä entistä tarkempaa ja parempaa tutkimusta, jotta saat tuloksista kaiken irti!

Sosiaalipsykologina olen kiinnostunut ihmisistä ja heidän käyttäytymisestään. Jotta todella ymmärtäisimme ihmisiä kuluttajina tai asiakkaina, on tarpeen ymmärtää heidän tunteitaan, arvojaan, tarpeitaan ja motiivejaan. Lähellä ammatillista sydäntäni on auttaa asiakkaitamme ymmärtämään ihmisiä ja heidän käytöstään näiden tekijöiden kautta.
Laaja kokemukseni sekä kvantitatiivisesta että kvalitatiivisesta tutkimuksesta tarjoaa asiakkaillemme mahdollisuuden lähestyä omassa liiketoiminnassaan kohtaamiaan haasteita ja syventää ymmärrystään erilaisten tutkimusmenetelmien näkökulmasta, mutta ennen kaikkea ihmisymmärryksen näkökulmasta. Tavoitteeni on tehdä entistä tarkempaa ja parempaa tutkimusta, jotta saat tuloksista kaiken irti!

Kristiina Kauppi

[javascript protected email address]
+358 40 773 8240

Minua on aina kiehtonut ihmismielen monimutkaisuus ja se, mikä ohjaa ihmisten käyttäytymistä. Mutta markkinoinnin ammattilaisena, jolla on vahvat analyyttiset taidot ja luova ajattelutapa, pystyn myös tunnistamaan ja jalostamaan oivallusten ja ideoiden taustalla vaikuttavan kaupallisen potentiaalin.

Minulla on monipuolista ja kansainvälistä kokemusta markkinointikonsultoinnista ja tutkimuksesta. Olen käyttänyt sekä kvantitatiivisia että kvalitatiivisia tutkimusmenetelmiä luodakseni toteutukseen johtavia oivalluksia asiakkailleni. Keskeisiä osaamisalueitani ovat tuotekehitys, markkinoinnin tehokkuus, asiakaspolku ja bränditutkimus, mutta minulla on kokemusta myös segmentoinnista ja driver-analyysistä.

Minua on aina kiehtonut ihmismielen monimutkaisuus ja se, mikä ohjaa ihmisten käyttäytymistä. Mutta markkinoinnin ammattilaisena, jolla on vahvat analyyttiset taidot ja luova ajattelutapa, pystyn myös tunnistamaan ja jalostamaan oivallusten ja ideoiden taustalla vaikuttavan kaupallisen potentiaalin.

Minulla on monipuolista ja kansainvälistä kokemusta markkinointikonsultoinnista ja tutkimuksesta. Olen käyttänyt sekä kvantitatiivisia että kvalitatiivisia tutkimusmenetelmiä luodakseni toteutukseen johtavia oivalluksia asiakkailleni. Keskeisiä osaamisalueitani ovat tuotekehitys, markkinoinnin tehokkuus, asiakaspolku ja bränditutkimus, mutta minulla on kokemusta myös segmentoinnista ja driver-analyysistä.

Seppo Roponen

[javascript protected email address]
+358 40 5550 456

Seppo = kokemusta, osaamista ja näkemystä siitä kuinka tietoa voi ja kannattaa hyödyntää. Muutaman kymmenen vuoden aikana olen ollut keräämässä ja analysoimassa tietoa erilaisista ympäristöistä; ihmisiltä, digitaalisista palveluista, liikenteestä, yrityksistä, liikkeistä. Erilaiset tutkimusten, mittausten, ja datan keruun toteutukset ovat tulleet tutuiksi.

Olen lumoutunut siitä, kuinka tieto saadaan vietyä osaksi ihmisten ja organisaatioiden arkea – miten tiedosta tulee osa kehitystä. Sitä oppia jaan mielelläni eteenpäin. Kuuntelen toiveita, odotuksia ja tavoitteita ja etsin niihin toteutustapoja ja ratkaisuja yhdessä kollegojeni kanssa.

Seppo = kokemusta, osaamista ja näkemystä siitä kuinka tietoa voi ja kannattaa hyödyntää. Muutaman kymmenen vuoden aikana olen ollut keräämässä ja analysoimassa tietoa erilaisista ympäristöistä; ihmisiltä, digitaalisista palveluista, liikenteestä, yrityksistä, liikkeistä. Erilaiset tutkimusten, mittausten, ja datan keruun toteutukset ovat tulleet tutuiksi.

Olen lumoutunut siitä, kuinka tieto saadaan vietyä osaksi ihmisten ja organisaatioiden arkea – miten tiedosta tulee osa kehitystä. Sitä oppia jaan mielelläni eteenpäin. Kuuntelen toiveita, odotuksia ja tavoitteita ja etsin niihin toteutustapoja ja ratkaisuja yhdessä kollegojeni kanssa.

Vilma Nurmela

[javascript protected email address]
+358 40 582 4866

Olen monimenetelmällisen tutkimuksen asiantuntija, jolla on vankka kokemus monikansallisten tutkimushankkeiden toteuttamisesta sekä asiakastutkimuksen hyödyntämisestä strategisessa suunnittelussa. Kansainvälisen kokemuksen lisäksi erikoisosaamistani ovat monimenetelmälliset tutkimukset viestinnän kehittämisen parissa.

Työssäni arvostan yhdessä tekemistä ja uskon, että paras lopputulos asiakkaalle syntyy avoimen vuorovaikutuksen kautta. Innostun erityisesti uusien mahdollisuuksien ja kiinnostavien näkökulmien löytämisestä tutkimuksen avulla!

Olen monimenetelmällisen tutkimuksen asiantuntija, jolla on vankka kokemus monikansallisten tutkimushankkeiden toteuttamisesta sekä asiakastutkimuksen hyödyntämisestä strategisessa suunnittelussa. Kansainvälisen kokemuksen lisäksi erikoisosaamistani ovat monimenetelmälliset tutkimukset viestinnän kehittämisen parissa.

Työssäni arvostan yhdessä tekemistä ja uskon, että paras lopputulos asiakkaalle syntyy avoimen vuorovaikutuksen kautta. Innostun erityisesti uusien mahdollisuuksien ja kiinnostavien näkökulmien löytämisestä tutkimuksen avulla!

Pauliina Savolainen

[javascript protected email address]
+358 45 1170 227

Olen Aalto-yliopistossa tieto- ja palvelujohtamisen opiskelija. Vaikka olen urani alkupäässä, on minulla jo monipuolista kokemusta tutkimuksesta. Tuon nSightiin tuoretta akateemista näkemystä, luovia ja freesejä ideoita sekä Python-näppäryyttä. Olen innostunut datasta ja asiakaslähtöisestä toiminnan kehittämisestä. Uskon vahvasti, että toiminnan sujuvuus vaatii syvällistä asiakkaan ymmärrystä ja asiakkaan todellisten tarpeiden kohtaamista. Osaamisessani yhdistyy tekninen Lean Six Sigma -ymmärrys sekä asiakasymmärrys ja kaupallisuus.

Olen Aalto-yliopistossa tieto- ja palvelujohtamisen opiskelija. Vaikka olen urani alkupäässä, on minulla jo monipuolista kokemusta tutkimuksesta. Tuon nSightiin tuoretta akateemista näkemystä, luovia ja freesejä ideoita sekä Python-näppäryyttä. Olen innostunut datasta ja asiakaslähtöisestä toiminnan kehittämisestä. Uskon vahvasti, että toiminnan sujuvuus vaatii syvällistä asiakkaan ymmärrystä ja asiakkaan todellisten tarpeiden kohtaamista. Osaamisessani yhdistyy tekninen Lean Six Sigma -ymmärrys sekä asiakasymmärrys ja kaupallisuus.

Haluatko mukaan nSight-tiimiin?

Lue lisää

Laskutustiedot

Y-tunnus:
3161069-6

Verkkolaskutusosoite:
003731610696

Verkkolaskuvälittäjä:
Maventa

Verkkolaskuvälittäjän tunniste:
003721291126

PDF-laskujen toimitusosoite:
invoice-31610696@kollektor.fi

Paperilaskujen postitusosoite:
nSight Oy
31610696
PL 100
80020 Kollektor Scan