
nSight-tiimi
Timanttinen tiimimme koostuu hyvin erilaisista taustoista tulevista asiantuntijoista. Monipuolinen kokemuksen ansiosta meillä on osaamista, intoa ja kykyä haastaa perinteisiä toimintamalleja. Lue lisää tutustuaksesi meihin paremmin ja ota yhteyttä! Meistä olisi mukavaa kuulla sinusta ja vaihtaa kanssasi ajatuksia!

Anna Sirkiä
Aloitin työurani asiakkaan puolella pöytää, kuluttajabrändien parissa. Tässä välissä viihdyin yli vuosikymmenen liikkeenjohdon konsultoinnissa, keskittyen erityisesti kaupallisen toiminnan kehittämiseen, strategioihin, brändeihin ja asiakaskokemukseen. Kehittäminen onkin minulle se juttu, josta eniten innostun – miten tehdä asioita paremmin, niin että lopputulema on hyödyllisempi, arvokkaampi tai kokemuksena parempi. Siinä työssä ihmislähtöisyys on valttia, sillä vain ihmisiä ja heidän tarpeitaan ymmärtämällä voi luoda kestävää kasvua.
Olen todella innoissani nSightista ja uuden liiketoiminnan rakentamisesta – haastajamentaliteetilla, mutta työhyvinvoinnista tinkimättä! Tämä yhdistettynä huikean osaavaan ja kivaan tiimiin = työn iloa!
Aloitin työurani asiakkaan puolella pöytää, kuluttajabrändien parissa. Tässä välissä viihdyin yli vuosikymmenen liikkeenjohdon konsultoinnissa, keskittyen erityisesti kaupallisen toiminnan kehittämiseen, strategioihin, brändeihin ja asiakaskokemukseen. Kehittäminen onkin minulle se juttu, josta eniten innostun – miten tehdä asioita paremmin, niin että lopputulema on hyödyllisempi, arvokkaampi tai kokemuksena parempi. Siinä työssä ihmislähtöisyys on valttia, sillä vain ihmisiä ja heidän tarpeitaan ymmärtämällä voi luoda kestävää kasvua.
Olen todella innoissani nSightista ja uuden liiketoiminnan rakentamisesta – haastajamentaliteetilla, mutta työhyvinvoinnista tinkimättä! Tämä yhdistettynä huikean osaavaan ja kivaan tiimiin = työn iloa!

Susanne Vuori
Minulla on yli 16 vuoden kokemus tutkimuksesta ja kuluttajaymmärryksestä. Intohimoni on tuottaa toteuttamiskelpoisia ratkaisuehdotuksia, jotka perustuvat kuluttajien syvään ymmärtämiseen ja varmistaa, että ehdotukset toteutetaan koko organisaatiossa.
Keskeisiä osaamisalueitani ovat segmentointi, markkinoinnin tehokkuuden mittaaminen, bränditutkimus, hinnoittelututkimus ja driver-analyysi. Erikoisalaani ovat myös edistyneet tilastomenetelmät, kuten rakenneyhtälömallinnus, PLS-menetelmä, conjoint-analyysi ja klusterianalyysi.
Minulla on yli 16 vuoden kokemus tutkimuksesta ja kuluttajaymmärryksestä. Intohimoni on tuottaa toteuttamiskelpoisia ratkaisuehdotuksia, jotka perustuvat kuluttajien syvään ymmärtämiseen ja varmistaa, että ehdotukset toteutetaan koko organisaatiossa.
Keskeisiä osaamisalueitani ovat segmentointi, markkinoinnin tehokkuuden mittaaminen, bränditutkimus, hinnoittelututkimus ja driver-analyysi. Erikoisalaani ovat myös edistyneet tilastomenetelmät, kuten rakenneyhtälömallinnus, PLS-menetelmä, conjoint-analyysi ja klusterianalyysi.

Kaisa Leskinen
Sosiaalipsykologina olen kiinnostunut ihmisistä ja heidän käyttäytymisestään. Jotta todella ymmärtäisimme ihmisiä kuluttajina tai asiakkaina, on tarpeen ymmärtää heidän tunteitaan, arvojaan, tarpeitaan ja motiivejaan. Lähellä ammatillista sydäntäni on auttaa asiakkaitamme ymmärtämään ihmisiä ja heidän käytöstään näiden tekijöiden kautta.
Laaja kokemukseni kvalitatiivisesta tutkimuksesta tarjoaa asiakkaillemme mahdollisuuden lähestyä omassa liiketoiminnassaan kohtaamiaan haasteita ja syventää ymmärrystään erilaisten laadullisten menetelmien, kuten haastattelujen tai virtuaalisten yhteisöjen näkökulmasta. Tavoitteeni on tehdä entistä tarkempaa ja parempaa tutkimusta, jotta saat tuloksista kaiken irti!
Sosiaalipsykologina olen kiinnostunut ihmisistä ja heidän käyttäytymisestään. Jotta todella ymmärtäisimme ihmisiä kuluttajina tai asiakkaina, on tarpeen ymmärtää heidän tunteitaan, arvojaan, tarpeitaan ja motiivejaan. Lähellä ammatillista sydäntäni on auttaa asiakkaitamme ymmärtämään ihmisiä ja heidän käytöstään näiden tekijöiden kautta.
Laaja kokemukseni kvalitatiivisesta tutkimuksesta tarjoaa asiakkaillemme mahdollisuuden lähestyä omassa liiketoiminnassaan kohtaamiaan haasteita ja syventää ymmärrystään erilaisten laadullisten menetelmien, kuten haastattelujen tai virtuaalisten yhteisöjen näkökulmasta. Tavoitteeni on tehdä entistä tarkempaa ja parempaa tutkimusta, jotta saat tuloksista kaiken irti!

Seppo Roponen
Seppo = kokemusta, osaamista ja näkemystä siitä kuinka tietoa voi ja kannattaa hyödyntää. Muutaman kymmenen vuoden aikana olen ollut keräämässä ja analysoimassa tietoa erilaisista ympäristöistä; ihmisiltä, digitaalisista palveluista, liikenteestä, yrityksistä, liikkeistä. Erilaiset tutkimusten, mittausten, ja datan keruun toteutukset ovat tulleet tutuiksi.
Olen lumoutunut siitä, kuinka tieto saadaan vietyä osaksi ihmisten ja organisaatioiden arkea – miten tiedosta tulee osa kehitystä. Sitä oppia jaan mielelläni eteenpäin. Kuuntelen toiveita, odotuksia ja tavoitteita ja etsin niihin toteutustapoja ja ratkaisuja yhdessä kollegojeni kanssa.
Seppo = kokemusta, osaamista ja näkemystä siitä kuinka tietoa voi ja kannattaa hyödyntää. Muutaman kymmenen vuoden aikana olen ollut keräämässä ja analysoimassa tietoa erilaisista ympäristöistä; ihmisiltä, digitaalisista palveluista, liikenteestä, yrityksistä, liikkeistä. Erilaiset tutkimusten, mittausten, ja datan keruun toteutukset ovat tulleet tutuiksi.
Olen lumoutunut siitä, kuinka tieto saadaan vietyä osaksi ihmisten ja organisaatioiden arkea – miten tiedosta tulee osa kehitystä. Sitä oppia jaan mielelläni eteenpäin. Kuuntelen toiveita, odotuksia ja tavoitteita ja etsin niihin toteutustapoja ja ratkaisuja yhdessä kollegojeni kanssa.

Kristiina Kauppi
Minua on aina kiehtonut ihmismielen monimutkaisuus ja se, mikä ohjaa ihmisten käyttäytymistä. Mutta markkinoinnin ammattilaisena, jolla on vahvat analyyttiset taidot ja luova ajattelutapa, pystyn myös tunnistamaan ja jalostamaan oivallusten ja ideoiden taustalla vaikuttavan kaupallisen potentiaalin.
Minulla on monipuolista ja kansainvälistä kokemusta markkinointikonsultoinnista ja tutkimuksesta. Olen käyttänyt sekä kvantitatiivisia että kvalitatiivisia tutkimusmenetelmiä luodakseni toteutukseen johtavia oivalluksia asiakkailleni. Keskeisiä osaamisalueitani ovat tuotekehitys, markkinoinnin tehokkuus, asiakaspolku ja bränditutkimus, mutta minulla on kokemusta myös segmentoinnista ja driver-analyysistä.
Minua on aina kiehtonut ihmismielen monimutkaisuus ja se, mikä ohjaa ihmisten käyttäytymistä. Mutta markkinoinnin ammattilaisena, jolla on vahvat analyyttiset taidot ja luova ajattelutapa, pystyn myös tunnistamaan ja jalostamaan oivallusten ja ideoiden taustalla vaikuttavan kaupallisen potentiaalin.
Minulla on monipuolista ja kansainvälistä kokemusta markkinointikonsultoinnista ja tutkimuksesta. Olen käyttänyt sekä kvantitatiivisia että kvalitatiivisia tutkimusmenetelmiä luodakseni toteutukseen johtavia oivalluksia asiakkailleni. Keskeisiä osaamisalueitani ovat tuotekehitys, markkinoinnin tehokkuus, asiakaspolku ja bränditutkimus, mutta minulla on kokemusta myös segmentoinnista ja driver-analyysistä.
Onko sinulla mielessäsi jokin aihe, josta haluaisit keskustella? Lähetä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä!
Voit myös varata suoraan 15 minuutin tapaamisen Annan kanssa!
Varaa tapaaminen
Haluatko mukaan nSight-tiimiin?
Lue lisääLaskutustiedot
Y-tunnus:
3161069-6
Verkkolaskutusosoite:
003731610696
Verkkolaskuvälittäjä:
OpusCapita Solutions Oy
Verkkolaskuvälittäjän tunniste:
E204503
PDF-laskujen toimitusosoite:
nsight.fi.P.143632-8@docinbound.com
Paperilaskujen postitusosoite:
nSight Oy
PL 86221
00063 LASKUNET