Sato

Kyselyn kehittäminen yhteistyössä nSightin kanssa oli vaivatonta ja varmaa. nSightin henkilöstön ammattiosaaminen ilmeni selkeinä ehdotuksina ja ennakoivana asenteena. Suosittelen lämpimästi nSightia vastaaviin projekteihin.

Mari Lindholm, Customer Insight Manager

SATO oli kehittämässä uutta markkinointikonseptiaan ”Epätäydellisen täydelliset kodit” kannustaakseen suomalaisia ​​olemaan kotipositiivisempia, koska ei ole yhtä oikeaa tapaa elää omassa kodissa.

Uuden konseptin lanseeraamiseksi SATO halusi tietää, mitä suomalaiset ajattelevat kodeistaan. Työskentelemällä tiiviissä yhteistyössä SATOn tiimin ja luovan toimiston kanssa teimme kotipositiivisuustutkimuksen, josta saimme tärkeää tietoa ja näkemyksiä prosessin tueksi.

Kyselyn mukaan esimerkiksi lähes puolet vastaajista tuntee ainakin joskus kotihäpeää ja jopa viidesosa aina tai usein. Jotkut häpeävät, että eivät ole sisustaneet kotiaan tarpeeksi tai kokevat, että sisustuksen tulisi olla hienompaa. Yleisimmin tyytymättömyys ja häpeä kuitenkin liittyvät kodin sotkuihin tai epäjärjestykseen.

Tutkimustulosten avulla SATO pystyi lisäämään tietoisuutta kotipositiivisuudesta ja julkisti uuden konseptinsa syksyllä 2020.