nSight on yksi Suomen parhaista!
Tänään monet markkinointiviestinnän alalla toimivat yritykset viestivät Vuoden Toimisto-kilpailun finaalipaikastaan - niin mekin! Kategoriassamme on finaalissa vain kaksi yritystä ja nSight on niistä toinen! Tutkimuspalveluita ostaneiden asiakkaiden mielestä olemme siis tutkimuskumppanien parhaimmistoa Suomessa - saavutus, josta olemme todella ylpeitä!
Osallistuimme toista kertaa Vuoden toimisto -kilpailuun Asiakasymmärrys-sarjassa. Kyseessä on siis ruotsalaisen Regi-nimisen tutkimusyrityksen kaikissa Pohjoismaissa jo vuosia toteuttama kilpailu, jossa markkinointi- ja viestintäalan palveluita tarjoavia toimistoja arvioivat heidän asiakkaansa. Voittajat valitaan asiakkaiden mielipiteisiin perustuen!
Erityisen kiinnostavaksi kilpailun tekee sen asiakastutkimukseen perustuva muoto. Se tarjoaa meille erinomaisen tilaisuuden kerryttää lisää ymmärrystä omista asiakkaistamme ja heidän näkemyksistään siitä, kuinka hyvin olemme yhteistyössämme onnistuneet. Samalla pääsemme myös benchmarkkaamaan toimintaamme omiin kilpailijoihimme nähden. Tulosten kautta voimme tunnistaa mahdollisuuksia palveluidemme ja toimintatapojemme edelleen kehittämiseksi ja tulla kumppanina entistä paremmaksi. Viime vuoden tutkimuksen pohjalta olemme panostaneet erityisesti projektiretroihin yhdessä asiakkaiden kanssa ja nyt onkin mielenkiintoista nähdä miten tuo yhdessä kehittämisen pyrkimys näkyy tuloksisissa.
Vuoden Toimisto -kilpailu on meille siis erinomainen tilaisuus päästä syväsukeltamaan asiakasymmärryksen saloihin, mutta tällä kertaa täysin eri näkökulmasta. Tutkimuksen tekijät ovatkin itse tutkimuksen kohteena! Varmasti arvaatte, kuinka innoissamme tästä mahdollisuudesta olemme. Mitä suurin ja kaunein kiitos kuuluu tutkimukseen osallistuneille asiakkaillemme – arvostamme vastaamiseen käyttämäänne aikaa todelle paljon!
Nyt tiedämme olevamme finaalissa. Tutkimuksen tuloksia ja voittajan julkistusta joudumme kuitenkin odottamaan vielä kuun lopulle. Jännittävää!