Enemmän kuin pelkkää tietoa ja ymmärrystä

Asiakkaille tuotettava hyöty on meillä nSightilla tekemisen keskiössä. Haluamme, että kanssamme työskenneltäessä syntyy vielä enemmän kuin pelkkää käyttökelpoista tietoa ja ymmärrystä. Siksi autamme myös tiedon hyödyntämisessä. Arvioimme, keskustelemme, viestimme, tuotamme ja teemme jatkotoimenpiteitä, jotka auttavat viemään asioita eteenpäin organisaation sisällä.

Seppo Roponen 27.1.2022 2 min lukuaika

Kauniita sanoja – eikö? Seuraavassa muutama tarkennus siitä miten seisomme sanojemme takana: 

Tiedon hyödynnettävyyden varmistamissa käyttötarkoituksen ymmärtäminen on kaikki kaikessa. Siksi haluamme kuulla miksi tietoa kerätään ja mitä varten sitä analysoidaan. Haluamme olla varmoja, että toimitamme tiedon oikeanlaisessa muodossa sille organisaation osalle, joka sitä kaipaa. Joskus täsmällinen käyttötarkoitus voi tarkentua vasta matkan varrella – tällaisessakin tilanteessa autamme ottamaan siitä kaiken irti.   

Esimerkiksi, asiakastutkimuksen yhtenä lopputuloksena saattaa olla vaikkapa segmentointimalli tai asiakkaiden pisteytystapa. Varsinaisen segmentoinnin ohessa autamme varmistamaan, että segmentointia pystytään käyttämään viestinnässä, myynnissä tai tuotekehityksessä. Varmistaminen saattaa vaatia päivityksiä asiakastietokantaan, myynnin sparrausta tai koulutusta tai tarkempaa arviointia vaikutuksista prosesseihin. Me autamme mielellämme myös niissä.  

Yrityspäättäjien tutkimuksen osana saatamme olla mukana jalostamassa liidien generointia, varmistamassa sitä, että tutkimuksessa tunnistetut asiakastarpeet ja myyntitiimin odotukset kohtaavat toisensa. Tutkimuksen lopputuotokset voivat päätyä suoraan myynnin järjestelmään valmiiksi pisteytettyinä arvioina liideistä.  

Markkinapotentiaalin tutkimuksessa saatamme selvittää uuden tuotteen tai palvelun potentiaalista asiakaskuntaa, kartoittaa markkina-aluetta tai tehdä hinnoittelututkimusta. Joko vain yhtä aluetta tai kaikkea. Lisäksi meiltä syntyy ammattimainen go-to-market suunnitelma yhdessä yrityksen omien ammattilaisten kanssa.  

Pystyykö nSight muka kaikkeen tuohon? Pystyy.  

Osaamme auttaa ja viedä asioita eteenpäin koska olemme tiedon hyödyntämisen ammattilaisia. Olemme kokeneita liiketoiminnan osaajia. Tunnemme eri toimialat ja erilaiset tavat kerätä, analysoida ja käyttää tietoa.  

Ota yhteyttä niin jutellaan ja pohditaan yhdessä voisimmeko auttaa myös sinua ja yritystäsi saamaan tiedosta irti enemmän!

Seppo
seppo.roponen@nsight.fi
+358 40 5550 456