Orkla

Halusimme saada palautetta ja ideoita kohderyhmään kuuluvilta naisilta koskien uutta uimapukumallistoamme. nSight toteutti lyhyessä ajassa ketterin menetelmin tarpeisiimme vastaavan kyselyn. nSightin kanssa tehdyn yhteistyön ansiosta voimme olla varmoja siitä, että uudet uimapukumallimme vastaavat naisten toiveisiin ja tarpeisiin. Suosittelen mielelläni nSightia ja heidän palveluitaan!

Annina Kaitemo, tuotepäällikkö

Finnwear oli suunnittelemassa uimapukumallistonsa päivittämistä ja halusi tuoda markkinoille uusia malleja.

Koska kyseessä on kuluttajavetoinen organisaatio, Finnwear halusi saada palautetta kohderyhmältä uusista malleista ennen päätöksentekoa. Siksi toteutimme kohderyhmälle verkkokyselyn ja annoimme vastaajille tilaisuuden kertoa ajatuksiaan.

Opimme, että ennen kaikkea suomalaiset naiset haluavat uimapuvun tai bikinit, jotka imartelevat heidän vartalonsa muotoja, mutta peittävät myös itseluottamusta haittaavat ongelma-alueet. Uimapuvun ei myöskään pitäisi olla tylsä eikä liian räikeä, vaan tyylikäs ja kaunis.

Saavutettu ymmärrys ja yksityiskohtaiset arviot kustakin mallista antoivat Finnwearille mahdollisuuden kehittää mallistoaan edelleen, jotta yritys voisi varmistaa positiivisen vastaanoton lanseerauskeväänä 2022.